MyHealthcare

MPT Club အဖွဲ့ဝင်များအနေဖြင့် ကျွန်ုပ်တို့၏မိတ်ဖက်ဆိုင်များထံမှ လျှော့စျေး သို့မဟုတ် ပရိုမိုးရှင်းများကို နေ့စဉ်ရရှိနိုင်ပါသည်။

mpt partner

“MyHealthcare” ဆိုသည်မှာ သိလိုသမျှ ကျန်းမာရေးမေးခွန်းများကို ဆရာဝန်များထံ စာရိုက်၍ဖြစ်စေ၊ အသံ (သို့မဟုတ်) ဗီဒီယို ဖြင့်ဖြစ်စေ တိုက်ရိုက်ဆွေးနွေးနိုင်မည့် မိုဘိုင်းလ်အပလီကေးရှင်း တစ်ခုဖြစ်ပါသည်။

MyHealthcare မှ ဆရာဝန်များသည် လူနာများ၏ ကျန်းမာရေး အခြေအနေပေါ်မူတည်ပြီး အကောင်းဆုံး ကျန်းမာရေးစောင့်ရှောက်မှုများကိုလည်း ရရှိနိုင်စေရန် ဆွေးနွေးပေးလျက်ရှိပြီး၊ လိုအပ်ချက်ပေါ်မူတည်ပြီး Electronic ဆေးစာများပါ ထုတ်ပေးလျက်ရှိပါသည်။
MyHealthcare သည် ၂၄နာရီ ၇ ရက်ပတ်လုံး ကျန်းမာရေးဝန်ဆောင်မှုများကို ပေးလျက်ရှိသည့်အတွက် ခေါင်းကိုက်ခြင်း၊ ဝမ်းလျောခြင်း စသည့် အခြေအနေများ ညပိုင်းတွင် ဖြစ်ခဲ့လျှင်လည်း မှန်ကန်သင့်လျော်သည့် ကျန်းမာရေး စောင့်ရှောက်မှုများရရှိနိုင်ရန် ဘယ်အချိန်၊ ဘယ်နေရာမဆို အရေးပေါ် ဆောင်ရွက်ပေးလျက်ရှိပါသည်။

  • ပရိုမိုးရှင်းနေ့ – နေ့တိုင်း
  • ပရိုမိုးရှင်းကာလ- ဒီဇင်ဘာလ – ၂၀၂၀ မှ ဇန်နဝါရီလ – ၂၀၂၄
  • MyHealthcare App ဒေါင်းလုဒ်ဆွဲရန် – (iOS) https://apple.co/32yVJer

– (PlayStore) https://bit.ly/2Tr7j8s

https://www.facebook.com/myhealthcare.com.mm

blank
blank

MPT Club Members များအတွက် Myhealthcare – Telemedicine ၏ Premium service ကို ၂ လဝယ် ၁လ အခမဲ့ဖြင့် ရယူနိုင်ပါပြီ။

၂ လဝယ် (၃,၃၀၀ ကျပ် ၁လ * ၂ လစာ = ၆,၆၀၀ ကျပ်) + ၁ လ အခမဲ့

How to use

သင့်ရဲ့ မိသားစု ဆရာဝန် နဲ့ အခုပဲဆွေးနွေးလိုက်ပါ။

Step 1. MyHealthcare – Telemedicine အက်ပလီကေးရှင်းကို ဒေါင်းလုပ်ရယူပါ။

 

Step 2. Premium Package ဝယ်ယူရန်

  • ၂ လဝယ် – ၆,၆၀၀ ကျပ် (စုစုပေါင်း ၃လ ကျန်းမာရေးစောင့်ရှောက်မှု ရယူပါ)
  • ဝယ်ယူရန် နည်းလမ်းများ

အောက်ပါ အကောင့်များသို့ Premium ကြေး ၂လစာ ၆,၆၀၀ ကျပ် လွှဲရန်
Wave Money – 09 78 8830 352
KBZ Bank:
Account No – 35150335100170601
Account Name – MyHealthcare Company Limited
KBZ Pay – 09 4211 41 487

  • ငွေလွှဲပြီးပါက MyHealthcare Facebook Messenger မှ တဆင့် ၁) ငွေလွှဲ စလစ်၊ ၂) MPT Club Member Level screenshot နှင့်အတူ ၃) MyHealthcare account ဆောက်ထားသည့် ဖုန်းနံပါတ်ကို ပြောပေးဖို့လိုအပ်ပါသည်။
  • ငွေဝင် စစ်ပြီးပါက Premium Member အဖြစ် MyHealthcare မှအဆင့်မြှင့်တင်ပေးမည် ဖြစ်ပါတယ်။ Premium Member ဖြစ်သည်နှင့် အိမ်မှာနေပြီး ဆရာဝန်နှင့် တိုက်ရိုက်ဆွေးနွေးနိုင်ပြီ ဖြစ်ပါသည်။

Step 3. အက်ပလီကေးရှင်း အသုံးပြုပုံ

  • စာရိုက်၍ မေးမည် – အမေး၊အဖြေ Tab တွင် ခရမ်းရောင် ခလုပ်ကိုနှိပ်၍ မေးခွန်းရိုက်ကာ ပေးပို့မေးမြန်းနိုင်ပါသည်။
  • အသံ (သို့မဟုတ်) ဗီဒီယို ဘွတ်ကင်တင်မည် – အသေးစိတ်ဖတ်ရှုရန်

https://www.myhealthcare.com.mm/MyHealthcare-Voice,VideoCallBooking-UserGuide.pdf

best operator in Myanmar