COVID-19 ကဲ့သို့ရောဂါများ နဲ့ သေဆုံးခြင်းတို့အတွက် နှစ်စဉ်ပရီမီယံကြေး
5,600 ကျပ် မှ စတင်၍ ကာကွယ်နိုင်ပါပြီ
ဇီ၀က
ကျန်းမာရေးအာမခံ
အာမခံထားနိုင်ခွင့်ရှိသူများ
MPT အသုံးပြုသူ မြန်မာနိုင်ငံသားများအားလုံး ၊ မြန်မာနိုင်ငံတွင် အကြောင်းအမျိုးမျိုးဖြင့် လာရောက်လျက်ရှိသည့်နိုင်ငံခြားသားများ အားလုံးတို့သည် ဇီဝကကျန်းမာရေးအာမခံ MPT Platform မှ တစ်ဆင့် ဝယ်ယူရရှိနိုင်ပါတယ်။
ပရီမီယံနှုန်း နှင့် အကာအကွယ်များကြည့်ရှုစစ်ဆေးနိုင်ရန်
ပရီမီယံနှုန်း နှင့် အကာအကွယ်များကို Purchase System ၏ Step (6) တွင် ကြည့်ရှုစစ်ဆေးနိုင်ပါသည်။
၁၊ အောက်ပါပုံအတိုင်း မွေးသက္ကရာဇ်၊ နှစ်စဉ်ကြေး၊ ပရီမီယံပေးသွင်းခြင်းများကို ဖြည့်စွက်ပါ။
၂၊ နံပါတ်(၁) တွင်ဖြည့်စွက်ထားသည့်အချက်ပေါ်အခြေခံပြီး အကောင်းဆုံးနှင့်အသင့်လျော်ဆုံးပေါ်လစီကို ဖော်ပြပါလိမ့်မည်။
၃၊ နှစ်စဉ်ကြေးနှင့် ပရီမီပေးသွင်းခြင်း တို့ကိုရွေးချယ်ပြောင်းလဲခြင်းအားဖြင့် ပရီမီယံနှုန်း နှင့် အကာအကွယ်များကို ချိန်ညှိနိုင်ပါသည်။
၄၊ ပရီမီယံနှုန်း သည် Payment Colum အောက်တွင်ဖော်ပြပေးထားပါသည်။
မှတ်ချက်: အောက်ဖော်ပြပါဇယားတွင်အခြေခံယူနစ် (၁ ယူနစ်) စျေးနှုန်းများနှင့် အကာအကွယ်များကိုစစ်ဆေးနိုင်ပါသည်။
အာမခံသက်တမ်း | အာမခံကြေးပေးသွင်းသည့်နေ့မှစ၍ (၁) နှစ် |
---|---|
အာမခံထားငွေ | အနည်းဆုံး (1,000,000) သိန်းကျပ်မှ အများဆုံး ကျပ်သိန်း (10,000,000) အထိ ထားရှိနိုင်ပါသည်။ |
စောင့်ဆိုင်းရမည့်ကာလ (အာမခံအကာအကွယ်စတင်မည့်အချိန် ) | ပရီမီယံစတင်ပေးသွင်းပြီးနောက် အလုပ်ချိန်(၅) ရက်အတွင်း GGI မှ လူကြီးမင်းအား လျှောက်ထားသော ပေါ်လစီအတွက် ပြန်လည် အကြောင်းကြားပေးမည်ဖြစ်ပါသည် ။ |
ပရီမီယံကြေးပေးသွင်းနိုင်သည့် နည်းလမ်းများ | MPT ဖုန်းဘေလ် (သို့) MPT Pay မှ တစ်ဆင့် လွယ်ကူစွာ ငွေပေးချေနိုင်ပါသည် |
အသက်အုပ်စု အလိုက် အခြေခံ ယူနစ်စျေးနှုန်းများ
အသက်အုပ်စု | Minimum ( 1 unit ) | Maximum ( 10 unit ) | အာမခံ အကာအကွယ်များ | ||
၆ လ တစ်ကြိမ်ပေး ပရီမီယံ(ကျပ်) | တစ်လုံးတည်းပေး ပရီမီယံ (ကျပ်) | ၆ လ တစ်ကြိမ်ပေး ပရီမီယံ(ကျပ်) | တစ်လုံးတည်းပေး ပရီမီယံ (ကျပ်) | ||
6 to 30 | 5,600 | 11,000 | 5,600 | 11,000 | • ဆေးရုံတက်ခြင်းအတွက် တစ်ရက်လျှင် - 10,000 ကျပ် (အများဆုံးရက်ပေါင်း 60 အထိ) • သေဆုံးခြင်းအတွက် - 1,000,000 MMK |
31 to 40 | 7,300 | 14,300 | 7,300 | 14,300 | |
41 to 50 | 9,000 | 17,600 | 9,000 | 17,600 | |
51 to 60 | 14,600 | 28,600 | 14,600 | 28,600 | |
61 to 75 | 31,400 | 61,600 | 31,400 | 61,600 |
ရွေးချယ်နိုင်သော အာမခံ အကာအကွယ် -၁ ( ၁ ယူနစ်)
အသက်အုပ်စု | ပရီမီယံနှုန်း ( 1 unit ) | ပရီမီယံနှုန်း ( 10 unit ) | အာမခံ အကာအကွယ်များ | ||
၆ လ တစ်ကြိမ်ပေး ပရီမီယံ(ကျပ်) | တစ်လုံးတည်းပေး ပရီမီယံ (ကျပ်) | ၆ လ တစ်ကြိမ်ပေး ပရီမီယံ(ကျပ်) | တစ်လုံးတည်းပေး ပရီမီယံ (ကျပ်) | ||
6 to 75 | 8,400 | 16,500 | 8,400 | 16,500 | • တစ်ကိုယ်လုံး မေ့ဆေး (သို့) ကိုယ်တစ်ပိုင်းထုံဆေးဖြင့်ခွဲစိတ်ကုသခြင်းအတွက် တစ်ယူနစ်အတွက် အမှန်တကယ်ကုန်ကျစရိတ် (သို့) အနည်းဆုံး ကျပ် 500,000 • ကိုယ်၀န်ပျက်ကျခြင်းအတွက် ဆေးရုံ/ ဆေးခန်းပြသ ကုသခြင်းအတွက် ၀ယ်ယူထားသည့် ယူနစ်နှင့် မဆိုင်ပဲ ကျပ် 300,00 • (ခွဲစိတ်ကုသခြင်း နှင့် ကိုယ်၀န်ပျက်ကျခြင်း နှစ်ခုပေါင်း အတွက် အများဆုံး အကျိုးခံစားခွင့် ပမာဏသည် (ကျပ် 500,000/- X အာမခံထားသည့် ယူနစ်) |
ရွေးချယ်နိုင်သော အာမခံ အကာအကွယ် -၂ ( ၁ ယူနစ်)
အသက်အုပ်စု | ပရီမီယံနှုန်း ( 1 unit ) | ပရီမီယံနှုန်း ( 10 unit ) | အာမခံ အကာအကွယ်များ | ||
၆ လ တစ်ကြိမ်ပေး ပရီမီယံ(ကျပ်) | တစ်လုံးတည်းပေး ပရီမီယံ (ကျပ်) | ၆ လ တစ်ကြိမ်ပေး ပရီမီယံ(ကျပ်) | တစ်လုံးတည်းပေး ပရီမီယံ (ကျပ်) | ||
6 to 75 | 4,500 | 8,800 | 4,500 | 8,800 | • ဆေးရုံ ဆေးခန်း တစ်ကြိမ်ပြသလျှင် 2,500 ကျပ် (အများဆုံးအကျိုးခံစားခွင့် ပမာဏသည် ကျပ် 10,000/- X အာမခံထားသည့် ယူနစ် ) |
အသက်အုပ်စု အလိုက် အခြေခံ ယူနစ်စျေးနှုန်းများ

အာမခံ အကာအကွယ်များ ( ၁ ယူနစ်)
ဆေးရုံတက်ခြင်းအတွက် တစ်ရက်လျှင် - (10,000) ကျပ် (အများဆုံးရက်ပေါင်း (60) အထိ) သေဆုံးခြင်းအတွက် - (1,000,000) MMK
ရွေးချယ်နိုင်သော အာမခံ အကာအကွယ် -၁ ( ၁ ယူနစ်)

ရွေးချယ်နိုင်သော အာမခံ အကာအကွယ် -၁ ( ၁ ယူနစ်)
တစ်ကိုယ်လုံး မေ့ဆေး (သို့) ကိုယ်တစ်ပိုင်းထုံဆေးဖြင့်ခွဲစိတ်ကုသခြင်းအတွက် (၁)ယူနစ်အတွက် အမှန်တကယ်ကုန်ကျစရိတ် (သို့) အနည်းဆုံး ကျပ် (500,000/-) ကိုယ်၀န်ပျက်ကျခြင်းအတွက် ဆေးရုံ/ ဆေးခန်းပြသ ကုသခြင်းအတွက် ၀ယ်ယူထားသည့် ယူနစ်နှင့် မဆိုင်ပဲ ကျပ် (300,000/-) (ခွဲစိတ်ကုသခြင်း နှင့် ကိုယ်၀န်ပျက်ကျခြင်း (၂) ခုပေါင်းအတွက် အများဆုံး အကျိုးခံစားခွင့် ပမာဏသည် (ကျပ် (500,000/-) X အာမခံထားသည့် ယူနစ်)
ရွေးချယ်နိုင်သော အာမခံ အကာအကွယ် -၂ ( ၁ ယူနစ်)

ရွေးချယ်နိုင်သော အာမခံ အကာအကွယ် -၂ ( ၁ ယူနစ်)
ဆေးရုံ ဆေးခန်း တစ်ကြိမ်ပြသလျှင် (2,500) ကျပ် (အများဆုံးအကျိုးခံစားခွင့် ပမာဏသည် ကျပ် (10,000/)- X အာမခံထားသည့် ယူနစ် )
ဇီဝက အသုံးပြုသူလမ်းညွှန်
အဆင့် - ၁
အဆင့် - ၂
ကျန်းမာရေ:အာမခံအသစ်ဝယ်ယူမည်ကို screen တွင်ပြသထားသည့်အတိုင်းနှိပ်ပြီး ကျန်းမာရေးအာမခံ အကျိုးခံစားခွင့်များ ကိုကြည့်ရှုနိုင်ပြီး (ယခင်အဆိုပြုထားမှုများကို ကြည့်ချင်ပါက “Check Application Status” ကိုနိုပ်ခြင်းဖြင်းလည်း မိမိ၏ကျန်းမာရေးအာမခံလျှောက်လွှာ မည်သည့်အဆင့်တွင်ရောက်ရှိ နေကြောင်းကို ဝင်ရောက်ကြည့်ရှုနိုင်ပါသည်။)
အဆင့် - ၃
အဆင့်-၄
အဆင့် - ၆
အဆင့် - ၇
မိမိ၏ လက်ရှိ ကျန်းမာရေးအခြေအနေနှင့် ယခင် ကြုံတွေ့ခဲ့ဖူးသော ကျန်းမာရေးအခြေ အနေများကို Health Declaration စာမျက်နှာတွင် ဖြည့်သွင်းစစ်ဆေးပြီးလျှင်“Proceed” ကိုနှိပ်ပါ။ အာမခံထားမည့်သူ၏ ကျန်းမာရေးအခြေအနေကို “Yes” ဟုဖြေဆိုခဲ့သောအပိုင်း များရှိခဲ့သော် ၎င်းတို့နှင့်ပတ်သတ်ပြီး “remark” တွင် မှတ်ချက်ရေးပြီးမှ “Proceed” ကိုနှိပ်ပါ။
အဆင့် - ၈
အထက်ပါအဆင့်များ အားလုံးပြီးဆုံးပါက ZIWAKA တွင် မိမိ၏ အဆိုပြုထားမှု အကျဉ်းချုပ်ပြန်လည် စစ်ဆေးပြီး Campaign Code, Referral Code, Agent Code များ မဖြည့်သွင်းဘဲ “အထက်ဖော်ပြပါ အချက်အလက်များ မှန်ကန်ပါကြောင်း” “ I agree that the provided information are true and correct” နေရာတွင်အမှန်ခြစ်၍ “Proceed” ကိုနှိပ်ပါ။
အဆင့် - ၉
အဆင့် - ၁၀
အဆင့် - ၁၂
payment successful ဖြစ်ပြီး GGI မှ လူကြီးမင်း၏ အာမခံ ပေါ်လစီ အသေးစိပ်အတွက် (၅) ရက် အတွင်း ပြန်လည်ဆက်သွယ် အကြောင်းကြားပေးမည်ဖြစ်ပြီး အသေးစိပ် ထပ်မံသိရှိလိုပါက Hotlines : 09 400 083 003 / 09 400 083 004 သို့ နေ့စဥ် တနင်္လာနေ့မှသောကြာနေ့ ( နံနက် ၉ နာရီမှ ညနေ ၅ နာရီအတွင်း ) ခေါ်ဆိုမေးမြန်းစုံစမ်း နိုင်ပါသည်။
၁။ GGI Nippon Life သို့ ဆက်သွယ်ခြင်း
ပေါ်လစီရှင်များအနေဖြင့် GGI NIPPON LIFE ထံအောက်ဖော်ပြပါ အချက်များဖြစ်လျင် ဆက်သွယ်ရမည်ဖြစ်သည်။
- ရောဂါကြောင့် သို့မဟုတ် ထိခိုက်မှုကြောင့် ဆေးရုံတက်ရခြင်း၊
- အာမခံထားသူသေဆုံးခြင်း၊
- အကြီးစားခွဲစိတ်ကုသခြင်း (သို့မဟုတ်) ကိုယ်ဝန်ပျက်ကျခြင်း၊
- ဆေးရုံ၊ ဆေးခန်းပြသရခြင်း၊
GGI NIPPON LIFE ၏ ဝန်ထမ်းများမှ ဆက်သွယ်လားခြင်းအပေါ် အောက်ပါလုပ်ငန်းစဉ်များဆောင်ရွက်မည်ဖြစ်သည်။
- ဝန်ထမ်းမှ ဖြစ်ပွားသည့် ကိစ္စနှင့် ဆက်သွယ်တောင်းခံသည့် အကြောင်းအရာမေးမြန်းမည်၊
- ဝန်ထမ်းမှ ဆက်သွယ်သူ၏အမည်မေးမြန်းမည်၊
- ဝန်ထမ်းမှ ပေါ်လစီအမှတ် မေးမြန်းမည်၊
- ဝန်ထမ်းမှ အကျိုးခံစားခွင့်တောင်းခံမှုအကြောင်းကြားချက် မှတ်တမ်း ရေးသွင်းမည်၊
- ဝန်ထမ်းမှ လိုအပ်သည့်စာရွက်စာတမ်းများအား ဆေးရုံတက်ပြီး၊ ခွဲစိတ်ပြီး၊ ဆေးခန်းပြပြီး အချိန်တွင် Viber (သို့မဟုတ်) Email ဖြင့်ပေးပေးရန်တောင်းဆိုမည်၊
၂။ လိုအပ်သောစာရွက်စာတမ်းများပေးပို့ခြင်း
ပေါ်လစီရှင်မှ လိုအပ်သည့်စာရွက်စာတမ်းများအား ဆေးရုံတက်ပြီး၊ ခွဲစိတ်ပြီး၊ ဆေးခန်းပြပြီး အချိန်တွင် အောက်ဖော်ပြမှာအခြေအနေအတိုင်း Viber (သို့မဟုတ်) Email ဖြင့်ပေးပို့ပေးရမည်။
ရောဂါကြောင့် (သို့) ထိခိုက်မှုကြောင့် ဆေးရုံတက်ရခြင်းအတွက်
- ပေါ်လစီမူရင်း၏ ဓါတ်ပုံ
- GGINL ၏ အကျိုးခံစားခွင့်တောင်းခံလွှာဖောင်ဖြည့်စွက်ပြီး ဓါတ်ပုံ
- ဆရာဝန်ထောက်ခံချက် ဓါတ်ပုံ
- ဆေးကုသမှုမှတ်တမ်းများ၏ ဓါတ်ပုံများ
အာမခံထားသူအသက်ဆုံးရှုံးခြင်း
- ပေါ်လစီမူရင်း၏ ဓါတ်ပုံ
- GGINL ၏ အကျိုးခံစားခွင့်တောင်းခံလွှာဖောင်ဖြည့်စွက်ပြီး ဓါတ်ပုံ
- သေဆုံးခြင်းအထောက်အထားများ ဓါတ်ပုံ
GGI NIPPON LIFE မှ အောက်ပါအတိုင်း လက်ခံဝန်ဆောင်မှုပေးမည် ဖြစ်သည်။ :
- ပေးပို့လာသည့်စာရွက်စာတမ်းများလက်ခံစုဆောင်းခြင်း၊
- ပေးပို့လာသည့်စာရွက်စာတမ်းများစစ်ဆေးပြီး လိုအပ်ပါက ထပ်မံ တောင်းခံခြင်းများပြုလုပ်မည်၊
- ပေါ်လစီ၏ စည်းကမ်းချက်များနှင့် ကိုက်ညီမှုမရှိလျင် အကြောင်းပြန် မည်၊
လိုအပ်သောစာရွက်စာတမ်းများပေးပို့ခြင်း(Cont’d)
ပေါ်လစီရှင်မှ လိုအပ်သည့်စာရွက်စာတမ်းများအား ဆေးရုံတက်ပြီး၊ ခွဲစိတ်ပြီး၊ ဆေးခန်းပြပြီး အချိန်တွင် အောက်ဖော်ပြမှာအခြေအနေအတိုင်း Viber (သို့မဟုတ်) Email ဖြင့်ပေးပို့ပေးရမည်။
အကြီးစားခွဲစိတ်ခြင်း (သို့) ကိုယ်ဝန်ပျက်ကျခြင်းအတွက်
- ပေါ်လစီမူရင်း၏ ဓါတ်ပုံ
- GGINL ၏ အကျိုးခံစားခွင့်တောင်းခံလွှာဖောင်ဖြည့်စွက်ပြီး ဓါတ်ပုံ
- ဆရာဝန်ထောက်ခံချက် ဓါတ်ပုံ
- ဆေးရုံ၏ခွဲစိတ်ကုသမှု ငွေရှင်းပြေစာ ဓါတ်ပုံ
ဆေးရုံဆေးခန်းပြသရခြင်းအတွက်
- ပေါ်လစီမူရင်း၏ ဓါတ်ပုံ
- GGINL ၏ အကျိုးခံစားခွင့်တောင်းခံလွှာဖောင်ဖြည့်စွက်ပြီး ဓါတ်ပုံ
- ဆရာဝန်ထောက်ခံချက် ဓါတ်ပုံ
- ဆေးကုသမှုမှတ်တမ်း ဓါတ်ပုံများ
GGI NIPPON LIFE မှ အောက်ပါအတိုင်း လက်ခံဝန်ဆောင်မှုပေးမည် ဖြစ်သည်။ :
- ပေးပို့လာသည့်စာရွက်စာတမ်းများလက်ခံစုဆောင်းခြင်း၊
- ပေးပို့လာသည့်စာရွက်စာတမ်းများစစ်ဆေးပြီး လိုအပ်ပါက ထပ်မံ တောင်းခံခြင်းများပြုလုပ်မည်၊
- ပေါ်လစီ၏ စည်းကမ်းချက်များနှင့် ကိုက်ညီမှုမရှိလျင် အကြောင်းပြန် မည်၊
၃။ အကျိုးခံစားခွင့် ပေးချေမှုအတွက် ဆောင်ရွက်ခြင်း
GGI NIPPON Life မှဝန်ထမ်းများသည် အကျိုးခံစားခွင့်ပေးချေမှုအတွက် အောက်ပါအချက်များအတိုင်း ဆောင်ရွယ်ပေးမည်ဖြစ်သည်။
- ပေါ်လစီအား Core System ထဲတွင်အတည်ပြုခြင်း၊
- စာရွက်စာတမ်းများစစ်ဆေးခြင်းနှင့် ဆေးစာများစစ်ဆေးပြီး အကျိုးခံစားခွင်ပမာဏတွက်ချက်ခြင်း၊ (လိုအပ်လျင်စာရွက်စာတမ်းဆေးစာများထပ်မံတောင်းခံမည်)
- အကျိုးခံစားခွင့်တောင်းခံခြင်းအမှုတွဲအား ခွင့်ပြုချက်တင်ခြင်း၊
- အကျိုးခံစားခွင့်တောင်းခံခြင်းအမှုတွဲအား လက်ခံရန် သို့မဟုတ်
- အကျိုးခံစားခွင့်တောင်းခံခြင်း အမှုတွဲဆောင်ရွက်ရန်ကြာချိန်သည် ရုံးဖွင့်ရက် ၇ ရက်.အတွင်းဆောင်ရွက် ပေးမည်ဖြစ်သည်၊ (ပေါ်လစီရှင်ထံမှစာရွက် စာတမ်းတောင်းဆိုချိန်မပါဝင်ဘဲ)
၄။ အကျိုးခံစားခွင့်တောင်းခံမှု အခြေအနေ ပြန်လည်အကြောင်းပြန်ခြင်း
GGI NIPPON LIFE မှဝန်ထမ်းများသည် အောက်ဖော်ပြပါ အခြေအနေများ အတိုင်းကြောင်းပြန်ကြားပေးပါမည်
- အကယ်၍ငြင်းပယ်ခဲ့လျင် ဝန်ထမ်းမှမည့်သို့ကြောင်းငြင်းပယ် ကြောင်းရှင်းပြမည်၊
- ဝန်ထမ်းမှ အကျိုးခံစားခွင့်တောင်းခံမှု ခွင့်ပြုကြောင်းနှင့် ပမာဏ ဘယ်လောက်ဖြစ်ကြောင်းရှင်းပြမည်၊
- ဝန်ထမ်းမှ အကျိုးခံစားခွင့်လွှဲပေးရန်အတွက် ပေါ်လစီရှင်၏ ဘဏ်စာရင်း နံပါတ်တောင်းခံမည်၊
- အကယ်၍ ပေါ်လစီရှင်တွင် ဘဏ်စာရင်းမရှိပါက ငွေလွှဲထုတ်လို သောဘဏ်ခွဲလိပ်စာ မေးမည်၊
ပေါ်လစီရှင်အနေ သို့ မိသားစုဝင်အနေဖြင့် အောက်ဖော်ပြပါ အခြေအနေများအတိုင်း ပြန်လည်ဆောင်ရွက်ပေးရပါမည်
- အကယ်၍ငြင်းပယ်ခဲ့လျင် ပေါ်လစီရှင်မှ မည်သည့်အတွက်ကြောင့် ငြင်းပယ်ကြောင်း သိရှိရပါမည်၊
- ပေါ်လစီရှင်မှ ရရှိမည့် အကျိုးခံစားခွင့်ပမာဏသိရမည်၊
- ပေါ်လစီရှင်မှ အကျိုးခံစားခွင့်လက်ခံရန် ဘဏ်စာရင်းအမှတ် ပေးပို့ရမည်၊
- အကယ်၍ ပေါ်လစီရှင်တွင် ဘဏ်စာရင်းမရှိပါက ငွေလွှဲထုတ်လို သောဘဏ်ခွဲလိပ်စာ ပေးပို့ရမည်၊

ဇီဝက အာမခံ စုံစမ်းမှုအတွက် ဆက်သွယ်ရန်
ပိုမိုသိရှိလိုပါက
09 400 083 003
09 400 083 004
နေ့စဥ် တနင်္လာနေ့ မှ သောကြာနေ့
နံနက် (၉) နာရီမှ ညနေ (၅) နာရီအတွင်
ကျန်းမာရေးအာမခံအသေးစိပ်အား ထပ်မံသိရှိလိုပါက လူကြီးမင်း၏ ဆက်သွယ်ရန် နံပတ်အား ဇီ၀က မှ ပြန်လည်ဆက်သွယ် ရှင်းပြပေးမည် ဖြစ်ပါသည်။