လူကြီးမင်း၏ SIM Card များကို လူဝင်မှုကြီးကြပ်ရေးနှင့် ပြည်သူ့အင်အားဝန်ကြီးဌာနရှိ အချက်အလက်များနှင့် တိုက်ဆိုင်စစ်ဆေးပြီး အချက်အလက် ကွဲလွဲစွာ မှတ်ပုံတင်ထားသည့် ဆင်းမ်ကတ်များအား အသိပေးစာတို ပေးပို့ထားပါသည်။
MPTSimAlert ခေါင်းစဉ်ဖြင့် စာတို (SMS) အသိပေးစာ လက်ခံရရှိပါက စာတို ရရှိသည့် ပထမရက်မှ စ၍ရက်ပေါင်း (၃၀)အတွင်း အောက်ပါအချက်များကို လုပ်ဆောင်ရန် လိုအပ်ပါသည်။
(၁) *601#သို့ ခေါ်ဆို၍ မိမိမှတ်ပုံတင်ထားသော အချက်အလက် ပြန်လည်စစ်ဆေးပါ။
(၂) နိုင်ငံသားစိစစ်ရေးကတ်ပြားပါ အချက်အလက်များအတိုင်း MPT4U app https://bit.ly/UpdateSIMData တွင်လည်းကောင်း၊ နီးစပ်ရာ အရောင်းဆိုင်များတွင် လည်းကောင်း မှန်ကန်စွာ မှတ်ပုံတင်ရန် လုပ်ဆောင်ပါ။ နိုင်ငံသားစိစစ်ရေးကတ် (၁)ကတ် ဖြင့် ဆင်းမ်ကတ် (၂) ကတ်အထိ အသုံးပြုနိုင်ပြီး အရောင်းဆိုင်များတွင် မှတ်ပုံတင်မည်ဆိုပါက ကျေးဇူးပြု၍ မှနိုင်ငံသားစိစစ်ရေးကတ် အား တစ်ပါတည်း ယူဆောင်သွားရန် တိုက်တွန်းအပ်ပါသည်။
(၃)အချက်အလက်မှန်ကန်စွာ ပြန်လည်မှတ်ပုံတင်ရန် လုပ်ဆောင်ရာတွင် အခက်အခဲရှိပါက MPT Call center (106) သို့ဆက်သွယ်၍ သော်လည်းကောင်း နီးစပ်ရာ MPT ဝန်ထမ်းများမှ လည်းကောင်း အကူအညီ ရယူပါ။
ပြင်ဆင်မှုမရှိပါက အထွက်ခေါ်ဆိုမှုနှင့် ဒေတာဝန်ဆောင်မှုများ ကန့်သတ်သွားမည် ဖြစ်ကြောင်း လေးစားစွာဖြင့် ကြိုတင်အသိပေးအပ်ပါသည်။