အမေးများဆုံး မေးခွန်းများ
1. New Customer တစ်ယောက်အနေဖြင့် B2B USSD ကို အသုံးပြုချင်လျှင် ဘာတွေလိုအပ်မလဲ ?
2. SWE Default Codeကို Activateလုပ်ပြီးလို့ B2B SIMဖြစ်သွားလျှင် Customer အနေဖြင့်မည်သည့်အဆင့်ကို ဆက်လက် လုပ်ဆောင်ရမလဲ?
3. USSD မှတစ်ဆင့် Customer သည် မည်သည့် product များကို ဝယ်ယူရရှိနိုင်မည်နည်း?
4. Recurrent Pack ဆိုတာ ဘာလဲ?
5. One Time Pack ဆိုတာ ဘာလဲ?
6. Customer သည် USSD Channel ကနေ Data Plan နဲ့ Anynet Package One Time Pack (OTP) တွေကို Recurrent Pack မရှိဘဲဝယ်လို့ ရပါသလား?
7. Customer သည် USSD Channel ကနေ Allowance နဲ့ Bundle One Time Pack (OTP) တွေကို Recurrent Pack မရှိဘဲဝယ်လို့ ရပါသလား?
8. One time package နဲ့ Recurring package တို့၏ သက်တမ်း ဘယ်လောက်လဲ?
9. Recurring package ဝယ်ယူထားပါက ဝန်ဆောင်မှုကို အနဲဆုံးမည်မျှအသုံးပြုရမလဲ?
10. ဝန်ဆောင်မှုအား ရယူပြီးနောက် ချက်ချင်း Terminate လုပ်လို့ ရနိုင်ပါသလား?
11. Termination code အား မည်သည့်အချိန်တွင်ပေးပို့နိုင်သနည်း?
12. Termination code အား ပို့ပြီးသော်လည်း ဝန်ဆောင်မှု အား ဆက်လက်အသုံးပြုလို့ရနေသည်မှာ အဘယ်ကြောင့်နည်း?
14. Recurrent Package ကို Termination လုပ်ချင်လျှင် မည်သို့လုပ်ရမည်နည်း?(USSD ဝန်ဆောင်မှုအား ရယူထားသော Customer များသာ)
Customer မှ 2332 သို့
- Data Plan ဖျက်ချင်လျှင် >> Data Plan Off
- Bundle Plan ဖျက်ချင်လျှင် >> Bundle Off
- Allowance Plan ဖျက်ချင်လျှင် >> Allowance Off
- Allowance Special Plan ဖျက်ချင်လျှင် >> Allowance Special Off/
- To delete the Allowance Special Plan >> Allowance Special Off/
- Any Net Plan ဖျက်ချင်လျှင် >> Anynet Off လို့ ရိုက်နှိပ်ပေးပို့ရမှာ ဖြစ်ပါတယ်။